foodmakers

Komunikacja i wizualizacja spójna na każdym styku z konsumentem

Zobacz, w jaki sposób nadaliśmy ponadczasową osobowość i wartości marce Foodmakers.

Z marką Foodmakers byliśmy od początku, czyli od 2017 roku.
Wspólnie z klientem opracowaliśmy jej podstawę, którą konsumenci mogą doceniać do dziś. Tworząc DNA założenia, wyznaczyliśmy misję i wizję marki, określiliśmy jej wartości, nadaliśmy charakter i zobowiązaliśmy się do odpowiedzialności za jakość produktów.

Image

Chcieliśmy, by marka Foodmakers stała się nie tylko liderem na rynku żywności gotowej w Polsce, ale też, a może przede wszystkim, partnerem dla konsumentów w zakresie zbilansowanego i wartościowego jedzenia.

wyzwanie 1

Wyzwanie 1:

Pełna odpowiedzialność i pełne dopasowanie

wyzwanie 1
pattern

Wyzwanie 1:

Pełna odpowiedzialność i pełne dopasowanie

challenge 1

Tworząc Foodmakers założyliśmy, że u podstaw każdego jej działania leżeć będzie odpowiedzialność, która dzięki świadomości i zaplanowanym działaniom zagwarantuje konsumentom najwyższej jakości produkt oraz idealnie dopasuje się do ich oczekiwań, stylu życia, kulinarnych nawyków. Chcieliśmy, żeby marka była zawsze na tyle blisko potrzeb swoich odbiorców, by zmieniać się razem z nimi.

Image

Największą motywacją tworzenia nowej marki był dla nas nieustanny rozwój i poszukiwanie nowych możliwości. Skupiliśmy się na fakcie, że Foodmakers to przede wszystkim ludzie, którzy wierzą w sens swojej pracy i których łączy wspólna pasja do zdrowego i dobrego jedzenia.

wyzwanie 2

Wyzwanie 2:

Przełożenie pasji na potrzeby konsumenta

wyzwanie 2
pattern

Wyzwanie 2:

Przełożenie pasji na potrzeby konsumenta

Tworząc produkt, nie ustają w poszukiwaniach nowych rozwiązań technologicznych, smaków, produktów od lokalnych dostawców i sprawdzonych źródeł, dzięki czemu są w stanie zagwarantować świeżość swoich posiłków. Ich pasję i zaangażowanie reprezentuje hasło „Otwórz się na świeżość”, za którym kryje się obietnica zawsze naturalnej, unikalnej i wysokiej jakościowo oferty.

Image

Zgodnie z wartościami, które przyświecają działaniu marki, zaprojektowaliśmy szatę graficzną dla produktów oferowanych przez Foodmakers. Przejrzysty i minimalistyczny layout z krótkimi tekstowymi nawiązaniami do wspomnianych już wartości, okazał się w połączeniu z najnowszą technologią wykorzystywaną do produkcji ekologicznych i bezpiecznych m.in. opakowań, spójny w każdym momencie styku z odbiorcą oraz budujący pozytywne doświadczenia.

wyzwanie 3

Wyzwanie 3:

Gdzie wartości spotykają się z nową technologią

wyzwanie 3
pattern

Wyzwanie 3:

Gdzie wartości spotykają się z nową technologią

Image
Shuum

Dla fanów od fanów – angażująca kampania contentowa Volkswagen Aftersales

Poznaj kulisy powstawania kampanii promującej Autoryzowane Serwisy oraz Oryginalne akcesoria Volkswagen®.

Zobacz więcej
bg
circle
circle

Pozostałe realizacje

Sprawdź jeszcze więcej ciekawych realizacji w obszarach brandingu, marketingu i komunikacji, które mieliśmy przyjemność współtworzyć.

circlecircle

Gotowy na współpracę?

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes.

ul. Wszystkich Świętych 4a, 61-843 Poznań
office@riverwood.pl

We are proud partners with